ماریو

علمی ارین

ماریو

علمی ارین

،:
،:
قبل از اینکه درخواستم بگم خودم معرفی میکنم
من یک دانش آموز در رشته تجربی از جنوب
و یه کانالی به نام علمی،چهار علم در یک کانال
به هدف افزایش شناخت علاقه مندان به رشته های پزشکی،فیزیک،کیهان شناسی و تکنولوژی درست کردم

بایگانی

الله اکبر

امین عزیزی | سه شنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

،:

،:

قبل از اینکه درخواستم بگم خودم معرفی میکنم 

من یک دانش آموز در رشته تجربی از جنوب 

و یه کانالی به نام علمی،چهار علم در یک کانال

به هدف افزایش شناخت علاقه مندان به رشته های پزشکی،فیزیک،کیهان شناسی و تکنولوژی درست کردم و آن را در گوگل ثبت کردم 

و درخواستم از شما که این کانال جهت تبلیغ برای علاقهمندان به اشتراک بزارید😊

  • امین عزیزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی